Amani Travel Sdn Bhd
  • Utama
  • Haji
    • Pakej Haji 2025
  • Pakej
    • Umrah
      • Umrah Safwah
      • Umrah Hujung Tahun
      • Umrah Ramadhan | Syawal
      • Umrah Korporat
    • Luar Negara
      • Australia
        • Perth
        • Sydney
        • Melbourne
        • Gold Coast
      • New Zealand
        • North Island
      • Turki
        • Istanbul – Cappadocia
        • Istanbul – Aegean
        • Istanbul – Ankara
      • Eropah
        • Lima Negara
        • Enam Negara
      • Korea
        • Nami Island
        • Jeju Island
      • Indonesia
        • Banda Acheh
      • China
        • Wilayah Xian
    • Dalam Negara
      • Sabah
        • Pulau (Semporna)
        • Kundasang
  • Tarikan (Tiket)
  • Blogs
  • Kenali Kami
    • Latar Belakang
    • Kru Pengurusan
  • Cawangan
    • Lokasi Pejabat
  • FAQ
  • Hubungi
  • Menu Menu
  • Link to Facebook
  • Link to Mail
1Pilih Pakej
2Maklumat Pendaftaran
3Deposit Pembayaran
4Semakan
  • PAKEJ

  • This field is hidden when viewing the form
  • This field is hidden when viewing the form
    DD slash MM slash YYYY
  • This field is hidden when viewing the form
    DD slash MM slash YYYY
  • Arrival
    DD slash MM slash YYYY
  • Return
    DD slash MM slash YYYY
  • e.g 4H3M
  • sila nyatakan dibawah jika ada
  • tertakluk perubahan semasa
  • berumur 12 tahun dan ke atas
    Price: RM 0.00
  • berumur 12 tahun dan ke atas
    Price: RM 0.00
  • berumur 12 tahun dan ke atas
    Price: RM 0.00
  • berumur 12 tahun dan ke atas
    Price: RM 0.00
  • berumur 12 tahun dan ke atas
    Price: RM 0.00
  • berumur 2-11 tahun
    Price: RM 0.00
  • berumur 2-11 tahun
    Price: RM 0.00
  • berumur 2-11 tahun
    Price: RM 0.00
  • berumur 2-11 tahun
    Price: RM 0.00
  • berumur 2-11 tahun
    Price: RM 0.00
  • bawah 2 tahun
    Price: RM 0.00
  • bawah 2 tahun
    Price: RM 0.00
  • bawah 2 tahun
    Price: RM 0.00
  • bawah 2 tahun
    Price: RM 0.00
  • bawah 2 tahun
    Price: RM 0.00
  • tertakluk kelulusan
    Price: RM 0.00
  • RM 0.00
  • Naik Taraf | Ubah Suai

  • tertakluk kekosongan
    Price: RM 0.00
  • tertakluk kekosongan
    Price: RM 0.00
  • tertakluk kekosongan
    Price: RM 0.00
  • tertakluk kekosongan
    Price: RM 0.00
  • Price: RM 0.00
  • Price: RM 0.00
  • Price: RM 0.00
  • Price: RM 0.00
  • Price: RM 0.00
  • Price: RM 0.00
  • Price: RM 0.00
  • Price: RM 0.00
  • Price: RM 0.00
  • RM 0.00
  • MAKLUMAT UTAMA PENDAFTAR

  • nombor sahaja tanpa "-"
  • MAKLUMAT KECEMASAN

  • MAKLUMAT LANJUT PESERTA

  • NAMA PENUHNO IC 
  • jika ada
  • jika diperlukan
  • Hanya diisi oleh wakil agensi (jika ada)
  • PEMBAYARAN

  • Terma & Syarat PENDAFTARAN PAKEJ AMANI TRAVEL SDN BHD

    Rujukan Jadual Keempat
    (Subperenggan 6(l)(m)(ii))
    AKTA INDUSTRI PELANCONGAN
    PERATURAN-PERATURAN INDUSTRI PELANCONGAN
    (PERNIAGAAN PENGENDALIAN PELANCONGAN DAN
    PERNIAGAAN AGENSI PENGEMBARAAN) 1992
    TERMA DAN SYARAT PAKEJ PELANCONGAN KE LUAR NEGERI

    Berikut adalah terma dan syarat Rasmi Amani Travel Sdn Bhd ;

    1. Deposit Pelancongan
    Deposit maksimum sebanyak 25% daripada tambang pelancongan setiap orang mesti dibayar
    sebagai syarat penempahan. Bakinya atau bayaran penuh mesti dibuat dalam masa 14 hari sebelum
    tarikh berlepas bagi pakej pelancongan Pengembara Perseorangan (FIT) dan 21 hari bagi pakej
    pelancongan berkumpulan. Kegagalan untuk mematuhi kehendak ini boleh mengakibatkan
    pembatalan penempahan dan pelucuthakan deposit.

    1.1 Deposit pendaftaran pakej oercutian adalah sebanyak 25% daripada seorang bagi harga pakej persendirian atau berkumpulan


    2. Caj Pindaan
    2.1. Bagi Pakej Pelancongan Pengembara Perseorangan (FIT)
    2.1.1. Apabila pengesahan pelancongan sudah dibuat, apa-apa perubahan yang dibuat kemudiannya kepada penempahan itu akan dikenakan caj pindaan sebanyak RM50.00 seorang bagi setiap perubahan.
    2.1.2. Tiada perubahan boleh dibuat dalam masa 8 hari bekerja sebelum tarikh berlepas.
    2.1.3. Perubahan seluruh tempahan merupakan pembatalan tempahan asal dan tertakluk kepada
    caj pembatalan seperti yang ditakrifkan dalam dasar pembatalan (lihat fasal 3.1 untuk pakej
    pelancongan FIT).
    2.2. Bagi Pakej Pelancongan Berkumpulan
    2.2.1. Apabila pengesahan pelancongan sudah dibuat, tiada perubahan kepada tempahan boleh
    dibuatkan dalam masa 14 hari sebelum tarikh berlepas.
    2.2.2. Walaubagaimanapun, apa-apa permintaan daripada mana-mana anggota untuk membuat
    apa-apa perubahan supaya dapat pulang lebih awal atau kemudian daripada kumpulannya,
    tertakluk kepada syarat masing-masing syarikat penerbangan.
    2.2.3. Perubahan seluruh tempahan merupakan pembatalan tempahan asal.

    3. Caj Pembatalan Bagi Pembatalan Yang Dibuat Oleh Anggota Pelancongan
    3.1. Bagi Pakej Pelancongan FIT
    3.1.1. Pembatalan tempahan mesti dibuat secara bertulis untuk mengelakkan salah faham. Jika
    syarikat menerima notis untuk membatalkan tempahan itu 30 hari atau lebih sebelum tarikh
    berlepas, caj pentadbiran minimum sebanyak RM50.00 atau 10% daripada deposit
    pelancongan (mengikut yang mana-mana yang lebih rendah) seorang akan dikenakan.
    3.1.2.
    Jika notis pembatalan itu diterima 29 hari atau kurang sebelum tarikh berlepas caj yang berikut
    akan terpakai:

    Pembatalan Diterima | Caj Pembatalan Bagi Setiap Orang
    15-29 hari bekerja sebelum tarikh berlepas pelancongan | 50% daripada deposit pelancongan
    8-14 hari bekerja sebelum tarikh berlepas | 20 % daripada tambang pelancongan
    3-7 hari bekerja sebelum tarikh berlepas | 40 % daripada tambang pelancongan
    2 hari bekerja atau kurang sebelum tarikh berlepas | 100% daripada tambang pelancongan

    3.1.3 Dasar pembatalan masing-masing syarikat penerbangan mengenai promosi tambang
    istimewa hendaklah terpakai sebagai tambahan kepada caj pembatalan seperti yang
    dinyatakan dalam fasal 3.1.2 I (Catatan: Tiket penerbangan adalah terhad dan tertakluk
    kepada Terma dan Syarat syarikat penerbangan. la mungkin tidak boleh diendorskan,
    tidak boleh dikeluarkan semula, tidak boleh diberi bayaran balik dan tidak boleh dipindahkan
    laluannya. Apa-apa pindaan kepada laluan atau perubahan tarikh perjalanan oleh mana-mana
    penumpang adalah semata-mata atas risiko beliau sendiri. Syarikat atau ejen bersekutunya
    tidak bertanggungjawab atas apa-apa kerumitan yang timbul dan perbelanjaan yang
    dilakukan. Walaubagaimanapun, apa-apa bayaran balik yang dibuat oleh mana-mana syarikat
    penerbangan untuk pembatalan yang dibuat 2 hari bekerja atau kurang sebelum hari perjalanan
    bagi tambang bukan promosi hendaklah dibayar kepada anggota pelancongan selepas
    ditolak apa-apa caj pentadbiran yang ditanggung oleh syarikat pelancongan).
    3.2 Bagi Pakej Pelancongan Berkumpulan
    3.2.1 Pembatalan tempahan perlu mesti secara bertulis untuk mengelakkan salah faham. Jika
    syarikat menerima notis untuk membatalkan tempahan itu 45 hari atau lebih sebelum tarikh
    berlepas, caj pentadbiran minimum sebanyak RM30.00 atau 2% daripada tambang
    pelancongan (mengikut yang mana-mana yang lebih tinggi) seorang akan dikenakan.

    3.2.2 Jika notis pembatalan diterima 44 hari atau kurang sebelum tarikh berlepas, caj yang
    berikut akan terpakai:

    Pembatalan Diterima | Caj Pembatalan Bagi Setiap Orang
    22-44 hari bekerja sebelum tarikh berlepas pelancongan | Perlucutan hak deposit
    5-21 hari bekerja sebelum tarikh berlepas | 35% daripada tambang pelancongan
    8-14 hari bekerja sebelum tarikh berlepas | 50% daripada tambang pelancongan
    3-7 hari bekerja sebelum tarikh berlepas | 75% daripada tambang pelancongan
    2 hari bekerja atau kurang sebelum tarikh berlepas | 100% daripada tambang pelancongan

    3.1.3 Dasar pembatalan masing-masing syarikat penerbangan bagi promosi tambang istimewa
    hendaklah terpakai sebagai tambahan kepada caj pembatalan seperti yang dinyatakan dalam
    fasal 3.2.2. (Catatan: Tiket kapal terbang adalah terhad dan tertakluk kepada Terma dan
    Syarat syarikat penerbangan. la mungkin tidak boleh diendorskan, tidak boleh dikeluarkan
    semula, tidak boleh diberi bayaran balik dan tidak boleh dipindahkan laluan. Sebarang
    pemindaan kepada laluan atau pertukaran tarikh perjalanan adalah atas risiko beliau sendiri.
    Syarikat atau ejen bersekutunya tidak bertanggungjawab atas apa-apa kerumitan yang
    timbul dan perbelanjaan tambahan yang tertanggung).
    *perlucuthakan- kehilangan hak deposit
    4. Pembatalan Oleh Syarikat
    4.1. Pakej Pelancongan FIT
    4.1.1. Syarikat berhak untuk membatalkan pelancongan jika berlaku bencana alam, perang, mogok,
    rusuhan atau atas arahan Kerajaan Malaysia yang di luar kawalan syarikat.
    4.1.2. Syarikat hendaklah mengesyorkan pelancongan alternatif, sebaiknya ke destinasi yang sama
    atau pelancongan lain. Sekiranya penumpang memutuska untuk tidak menerima pelancongan
    alternatif, semua wang yang telah dibayar akan dibayar balik kepada penumpang selepas
    ditolak fi pentadbiran yang kena dibayar.

    4.2. Pakej Pelancongan Berkumpulan
    4.2.1. Syarikat berhak membatalkan pelancongan jika berlaku bencana alam, perang, mogok, rusuhan
    atau arahan Kerajaan Malaysia yang di luar kawalan syarikat.
    4.2.2. Syarikat hendaklah mengesyorkan pelancongan alternatif, sebaiknya ke destinasi yang sama atau
    pelancongan lain. Sekiranya penumpang memutuskan untuk tidak menerima pelancongan
    alternatif itu, semua wang yang telah dibayar akan dipulangkan kepada penumpang selepas
    ditolak fi pentadbiran yang kena dibayar.
    4.2.3. Jika keadaan memerlukan syarikat membatalkan lawatan disebabkan oleh kekurangan
    penumpang atau ketidakmampuan untuk memperoleh kemudahan pengangkutan atau
    penginapan, syarikat akan memulangkan semua wang yang telah dibayar dan juga membayar
    pampasan seperti yang
    berikut :

    Pembatalan Diterima | Caj Pembatalan Bagi Setiap Orang
    8-14 hari bekerja sebelum tarikh berlepas | Bayaran balik penuh tambang pelancongan dan pampasan RM50
    3-7 hari bekerja sebelum tarikh berlepas | Bayaran balik penuh tambang pelancongan dan pampasan RM75
    2 hari bekerja atau kurang sebelum tarikh berlepas | Bayaran balik penuh tambang pelancongan dan pampasan RM100

    5. Dokumen Perjalanan
    5.1. Tanggungjawab Anggota Pelancongan
    Anggota pelancongan mestilah mempunyai :
    (a) Pasport antarabangsa atau dokumen perjalanan diiktiraf yang lain yang sepatutnya sah bagi
    tempoh sekurang-kurangnya 6 bulan dari tarikh kepulangan semula ke negara asal
    (b) Visa yang perlu dan perakuan vaksinasi dan kesihatan yang dikehendaki oleh pelbagai pihak
    berkuasa negara yang hendak dilawati

    5.2. Tanggungjawab Syarikat
    Syarikat mengaku janji untuk :
    (a) Menasihati anggota pelancongan mengenai dokumen yang diperlukan
    (b) Mana-mana mungkin, syarikat akan membantu penumpang untuk memperoleh visa yang sesuai. Walaubagaimanapun, syarikat tidak dapat menjamin kelulusan mana-mana permohonan visa.
    5.3. Fi dan Caj Yang Relevan
    Caj perkhidmatan dan caj visa hendaklah ditanggung sepenuhnya oleh anggota pelancongan.
    5.4. Penolakan Visa atau Dokumen Perjalanan
    Jika atas apa-apa sebab, permohonan visa atau permit keluar yang perlu ditolak, tambang
    pelancongan selepas ditolak fi pentadbiran akan dibayar balik.
    5.5. Penolakan Kemasukan
    Syarikat tidak boleh dipertanggungjawabkan atau menanggung liabiliti bagi apa-apa
    perbelanjaan, bayaran ganti atau bayaran balik tambang pelancongan jika mana-mana
    anggota pelancongan tidak dibenarkan masuk atau dideportasikan oleh pihak berkuasa
    imigresen kerana memiliki barang yang menyalahi undang-undang atau memegang dokumen
    perjalanan yang tidak wajar atau sebab-sebab lain atau yang kelakuan dan aktivitinya dianggap
    oleh kerajaan asing itu boleh mendatangkan keburukan.
    6. Maklumat Lawatan dan Harga
    (1) Harga yang ditunjukkan ialah harga semasa pada masa penerbitan. Maklumat lawatan dan
    senarai harga merupakan sebahagian daripada brosur. Harga tertakluk kepada pertukaran
    yang disebabkan oleh kenaikan tambang kapal terbang, kos pengangkutan lain, kadar hotel,
    kadar pertukaran mata wang asing, cukai kerajaan dan sebagainya. Oleh itu, syarikat berhak
    menaikkan harga dengan syarat ia mernberitahu pelanggan dengan sewajarnya sebelum
    pengesahan pelancongan dibuat.
    (2) Syarikat berwaad bahawa perkara-perkara yang berikut dimasukkan ke dalam tambang pelancongan:
    (a) i) Tiket kapal terbang pergi balik, tidak termasuk semua cukai lapangan terbang dan
    apa-apa cukai yang terpakai.
    ii) Tiket kapal terbang kelas perniagaan adalah tertakluk kepada harga serta kekosongan semasa. Oleh sebab itu pihak syarikat boleh menarik semula tawaran kelas perniagaan tersebut jika sekiranya tiada kekosongan ataupun pelanggan tidak bersetuju dengan harga semasa yang ditawarkan dengan memulangkan semula wang yang telah dibayar oleh pelanggan.
    (b) Penginapan hotel, berdasarkan:
    (i) dasar berkongsi (dua orang sebilik) ;
    (ii) tambahan seorang (orang yang menginap bersendirian - orang itu hendaklah membayar
    tambahan seorang); dan
    (iii) berkongsi tiga (tiga orang melancong bersama).
    Bagi kumpulan yang terdiri daripada 3 orang, tempat penginapan adalah berdasarkan tiga orang
    berkongsi satu bilik di mana-mana berkenaan. Tambang pelancongan kanak-kanak sebagaimana
    yang diiklankan adalah berdasarkan kanak-kanak yang berumur 2 tahun tetapi tidak melebihi
    12 tahun, yang berkongsi bilik kembar dengan dua orang dewasa.
    (c) Semua makanan, lawatan bersiar-siar dan perkara lain sebagaimana yang dinyatakan
    dalam jadual perjalanan.
    (d) Semua lawatan bersiar-siar dan pemindahan adalah berdasarkan tempat duduk dalam bas.
    (3) Perkara-perkara yang tidak termasuk dalam tambang pelancongan ialah:
    (a) Dobi;
    (b) Makanan dan minuman yang tidak terdapat dalam menu lazim;
    (c) Rombongan pilihan;
    (d) Upah mengangkat barang di lapangan terbang dan hotel; dan
    (e) Semua perkara persendirian.
    *berwaad- mengikat perjanjian
    7. Bayaran Balik Untuk Perkhidmatan Yang Tidak Digunakan
    Tiada bayaran balik atau pengurangan harga akan dibuat kepada mana-mana anggota
    berkenaan dengan tambang kapal terbang, penginapan, makanan, lawatan bersiar-siar,
    pengangkutan atau mana-mana perkhidmatan lain yang termasuk dalam tambang tetapi
    tidak digunakan oleh anggota pelancongan atas sebab peribadi.
    8. Bagasi
    Syarikat penerbangan ada memperuntukkan elaun bagasi percuma dan kuantum dan
    syaratnya mungkin berbeza antara satu syarikat kapal terbang dengan yang lain atau antara
    satu pihak berkuasa lapangan terbang dengan yang lain. Peraturan ini turut terpakai bagi
    bagasi yang dibawa sendiri di atas kapal terbang. Ejen pelancongan akan menasihati
    penumpang tentang syarat-syarat itu. Penumpang dikehendaki membeli pelindungan
    insurans yang mencukupi.
    9. Kemungkinan Pertukaran
    Jadual syarikat penerbangan atau keadaan tempatan mungkin memerlukan lawatan
    bersiar-siar, hotel dan Ialuan diubah. Jika ini berlaku, syarikat hendaklah membuat perkiraan
    alternatif bergantung kepada keadaan tempatan.
    10. Hak Untuk Menolak Penempahan
    Syarikat berhak untuk membatalkan atau menarik balik apa-apa jadual perjalanan, atau
    tempahan yang telah dibuat untuk pelanggan atau untuk enggan menerima atau mengekalkan
    seseorang menjadi anggota pelancongan sekiranya dia didapati membahayakan kesihatan
    atau keselamatan, atau mengurangkan keselesaan atau keseronokan anggota yang lain
    dalam pelancongan itu. Syarikat juga berhak membatalkan tempahan jika atas apa-apa sebab,
    mana-mana pembawa, hotel atau kontraktor lain enggan untuk membenarkan mana-mana
    peserta menyertai pelancongan itu. Dalam mana-mana keadaan sedemikian tanggungjawab
    adalah semata-mata untuk memulangkan semula kepada anggota pelancongan itu wang yang
    telah dibayar setelah ditolak amaun perkhidmatan yang telah digunakan dan caj perkhidmatan
    serta pembatalan.
    11. Tanggungjawab Syarikat
    Syarikat dan ejen bersekutunya hendaklah bertanggungjawab bagi perkhidmatan yang
    disediakan seperti pengangkutan, penginapan, hiburan dan makanan, sebagaimana yang
    ditunjukkan dalam brosur mereka. Syarikat hendaklah membayar pampasan yang sesuai
    yang ditetapkan oleh Pesuruhjaya Pelancongan sekiranya, selepas penyiasatan dibuat,
    Persuruhjaya mendapati perkhidmatan yang disediakan tidak seperti yang terdapat di dalam
    brosur dan perjanjian.
    12. Insurans Perjalanan
    Semua anggota pelancongan digalakkan membeli insurans perjalanan untuk melindungi diri
    mereka daripada sakit, kehilangan wang, pembatalan, kelewatan penerbangan atau
    kehilangan bagasi.

    //////////

    TERMA DAN SYARAT KHUSUS PAKEJ PELANCONGAN DAN PENGEMBARAAN AMANI TRAVEL SDN BHD SEWAKTU PANDEMIK COVID 19 BAGI UMRAH DAN HAJI

    Disebabkan oleh situasi pandemik COVID 19 melanda seluruh dunia, syarikat agensi pelancongan dan pengembaran juga terikat dengan akta pencegahan dan kawalan penyakit berjangkit 1998 pindaan 2020 dan juga peraturan-peraturan yang telah ditetapkan oleh setiap negara yang akan dilawati.

    Menurut akta industri pelancongan peraturan-peraturan industri pelancongan (perniagaan pengendalian pelancongan dan perniagaan agensi pengembaraan) 1992 Terma dan syarat PAKEJ PELANCONGAN KE LUAR NEGERI

    Perkara 5 Dokumen Perjalanan

    5.1. Tanggungjawab Anggota Pelancongan
    Anggota pelancongan mestilah mempunyai :
    (a) Pasport antarabangsa atau dokumen perjalanan diiktiraf yang lain yang sepatutnya sah bagi
    tempoh sekurang-kurangnya 6 bulan dari tarikh kepulangan semula ke negara asal
    (b) Visa yang perlu dan perakuan vaksinasi dan kesihatan yang dikehendaki oleh pelbagai pihak
    berkuasa negara yang hendak dilawati

    5.4. Penolakan Visa atau Dokumen Perjalanan
    Jika atas apa-apa sebab, permohonan visa atau permit keluar yang perlu ditolak, tambang
    pelancongan selepas ditolak caj pentadbiran akan dibayar balik.

    5.5. Penolakan Kemasukan
    Syarikat tidak boleh dipertanggungjawabkan atau menanggung liabiliti bagi apa-apa
    perbelanjaan, bayaran ganti atau bayaran balik tambang pelancongan jika mana-mana
    anggota pelancongan tidak dibenarkan masuk atau dideportasikan oleh pihak berkuasa
    imigresen kerana memiliki barang yang menyalahi undang-undang atau memegang dokumen
    perjalanan yang tidak wajar atau sebab-sebab lain atau yang kelakuan dan aktivitinya dianggap
    oleh kerajaan asing itu boleh mendatangkan keburukan.

    Oleh itu, adalah menjadi tanggungjawab pelanggan sepenuhnya untuk memastikan telah lengkap vaksinasi dan sentiasa memastikan tahap kesihatan yang baik sebagai syarat untuk kemasukan ke negara tersebut sentiasa dipenuhi sebelum, ketika dan habis tempoh pengembaraan.

    Sekiranya terhalang untuk meneruskan pengembaraan kerana telah disahkan positif COVID19 pada hari pengembaraan, bermakna anda tidak dapat memenuhi perkara 5.1(b), 5.4 dan 5.5 (sebab-sebab lain). Oleh sebab itu, pihak syarikat sama sekali tidak akan membenarkan anda untuk meneruskan pakej pengembaraan disebabkan oleh halangan tersebut.

    Oleh sebab itu, pihak syarikat hanya boleh memulangkan baki tambang pelancongan setelah menolak semua tambang pelancongan yang telah hangus iaitu
    i) Tambang kapal terbang pergi balik
    ii) Caj tempahan penginapan hotel dan juga makanan sepanjang perjalanan mengikut pakej yang ditawarkan
    iii) Pengangkutan bas atau kenderaan seperti yang ditawarkan

    dan juga caj urusan pentadbiran.

    Pihak syarikat akan memaklumkan secara bertulis untuk proses pemulangan baki tambang pelancongan disebabkan oleh halangan tersebut.

    Anda dinasihatkan untuk membuat kawalan kendiri yang ketat dan mematuhi SOP pencegahan penyakit berjangkit seperti yang telah dinyatakan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia terutamanya dua ke tiga minggu sebelum penerbangan.


  • This field is hidden when viewing the form
  • masukkan kupon tersebut dibawah dan tekan Apply
  • please wait
  • RM 0.00
  • {all_fields}
  • This field is hidden when viewing the form
  • This field is hidden when viewing the form
  • This field is hidden when viewing the form
    PERKARA | TARIKH PEMBAYARANRINGGIT (RM) - NO ONLY 
  • This field is hidden when viewing the form
    PERKARAUNITRINGGIT (RM) - NO ONLY 
    (-) untuk diskaun
  • This field is hidden when viewing the form
  • This field is hidden when viewing the form
  • This field is hidden when viewing the form
  • This field is hidden when viewing the form
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Amani Travel Sdn Bhd

Amani Travel Sdn Bhd merupakan syarikat agensi pelancongan berdaftar di bawah kementerian pelancongan dengan kru pengurusannya adalah 100 % muslim dan bumiputra. Baca Lagi

Hubungi Kami

Alamat: No 34 A Jalan Dahlia 6/2, Impian Avenue, Nilai Impian, 71800 Nilai Impian, Negeri Sembilan
Email: customercare@travelamani.com
Tel: 06 790 7752

Lesen No : KPK/LN 8255 (IOT)

KPK/LKU/SUB 0542

Polisi

  • Sila baca polisi syarikat kami di SINI
  • Sila kunjungi bahagian soalan lazim (FAQ) kami di SINI

Keahlian

HAJI UMRAH

Dunia Kembara

© Hakcipta Terpelihara Amani Travel Sdn Bhd 2024. Securely encrypted for safe browsing
  • Link to Facebook
  • Link to Mail
  • Polisi Terma & Syarat Perjanjian
  • Soalan Lazim (FAQ)
  • Hubungi Kami
Link to: Aku Menyahut SeruanMu ya Allah Link to: Aku Menyahut SeruanMu ya Allah Aku Menyahut SeruanMu ya Allah Link to: Reg Inbound Travel Link to: Reg Inbound Travel Reg Inbound Travel
Scroll to top Scroll to top Scroll to top