1. Prosedur Tempahan

  • 1.1 Tempahan

    Tempahan (atas talian / luar talian) dan pertanyaan sila e-mail kepada:
    customercare@travelamani.com atau Sebarang perhatian, anda boleh menghubungi kami di Tel: 06-790 7752

  • 1.2 Maklum balas dari AMANI Travel SDN BHD

    Semua tempahan yang diminta akan dijawab melalui e-mel dalam tempoh dua (2) hari bekerja – Malaysia.

  • 1.3 Penerimaan Tempahan

    1.3 (A) Semua konfirmasi deposit hendaklah dibayar ke akaun AMANI Travel SDN BHD SAHAJA untuk penerimaan tempahan.

    1.3 (B)Konfirmasi Deposit mesti dibayar dalam masa 3 hari bekerja untuk proses selanjutnya berlaku apabila invois sebut harga pertama diterima.

  • 1.4 Bayaran Akhir

    Mesti dibuat sekurang-kurangnya satu 45 HARI sebelum tarikh berlepas atau lawatan dengan AMANI Travel SDN BHD.

2. Kadar dan Harga

  • 2.1 mata wang

    Semua harga disebut dalam Ringgit Malaysia (RM) tetapi pembayaran adalah dalam Ringgit Malaysia

  • 2.2 Kadar Penukaran dari RM ke USD (US DOLLAR)

    Sila rujuk AMANI Travel SDN BHD apabila membuat pembayaran untuk kadar pasaran semasa.

  • 2.3 Perubahan Kadar Pertukaran

    Sekiranya berlaku perubahan tukaran wang asing yang memerlukan caj tambahan, AMANI Travel SDN BHD berhak menuntut bayaran tambahan kepada pelanggan.

  • 2.4 Perubahan Harga

    Semua harga yang dipetik adalah betul pada masa percetakan. Sekiranya pembekal perkhidmatan menaikkan harga kepada AMANI TRAVEL SDN BHD semasa kontrak ini, AMANI TRAVEL SDN BHD berhak untuk menaikkan harga di bawah kontrak ini.

  • 2.5 Cukai Barang dan Perkhidmatan (GST)

    Harga yang disebutkan akan tertakluk kepada GST Malaysia dan Arab Saudi.